Spletno naročilo

Ko potrošnik na spletni strani Kupuj Poceni izbere artikel, katerega bi rad naročil, ga enostavno doda v košarico. Z iskanjem drugih izdelkov lahko nadaljuje, ali pa se odpravi v blagajno.

Na blagajni lahko doda promocijsko kodo, če mu je podjetje Etan d.o.o. poslalo na e-poštni naslov ali pa jo je našel objavljeno na spletu, in vpiše osebne podatke za dostavo. Če potrošnik želi, da se pošiljka dostavi na drug naslov, enostavno izbere možnost “Dostava na drug naslov” in tam vnese omenjene dostavne podatke. Vsa polja z zvezdico (*) so obvezna.

Po vpisu dostavnih podatkov potrošnik izbere način plačila in način dostave. Izbira lahko med:

  • Plačilom po povzetju
  • Bančnim nakazilom (Nakazilo na TRR podjetja)
  • Plačilom s PayPal-om
  • Osebnim prevzemom s plačilom z gotovino.

Na koncu se potrošnik mora strinjati s splošnimi pogoji uporabe, katere si lahko prebere s klikom na povezavo v tekstu.

Na koncu še pritisne gumb “Zaključi naročilo” in na vpisani e-poštni naslov prejme potrditveno sporočilo, da je bilo naročilo sprejeto.

Naročilo po telefonu

Vedno smo vam pripravljeni pomagati, zato vam omogočamo tudi oddajo naročila po telefonu.

Preden pokličete

Kaj morate vedeti, preden naročite po telefonu …

Zapišite si, kateri artikli vas zanimajo.

Za pravilno izvedbo naročila morate operaterju povedati “našo številko” artikla, ki je navedena pod nazivom artikla. Z veseljem odgovorimo tudi na vsebinska vprašanja, če želite, pa vam bomo pomagali tudi pri končni izbiri artiklov.

Izberite način dostave in plačila

Plačate lahko na različne načine, blago pa lahko prevzamete osebno ali ob dostavi na dom.

Od vas bomo potrebovali naslednje podatke:

  • podatke o kupcu, naslov, številko telefona in elektronski naslov, da vam bomo lahko poslali obvestila o statusu naročila in račun za nakup,
  • podatke za dostavo, kadar naslov za račun in dostavo nista enaka.

Spremembe naročila

Za spremembe pri naročilu ali preklic naročila pokličite naše sodelavce za pomoč uporabnikom na telefonsko številko 041 462 845.

Sprememba artiklov iz naročila

  • Če ste v okviru enega naročila naročili več artiklov, prekličete le neželeni artikel. Želeni model artikla nato naročite znova – z oddajo novega spletnega naročila. Preostali del prvotnega naročila ostane veljaven. Rešitev je primerna le, ko gre za osebni prevzem artiklov, sicer bi morali dvakrat plačati stroške dostave.
  • Druga možnost, ki jo imate, je preklic naročila v celoti in ponovno naročilo vseh artiklov.

Sprememba načina plačila

Sprememba načina plačila po oddanem naročilu je možna v primerih, ko je bil izbran način plačila s kartico preko spleta ali po predračunu (in v nobenem od teh primerov še ni bilo plačano). V tem primeru lahko zahtevate spremembo načina plačila na gotovino. V ostalih primerih pa je potrebno naročilo preklicati in oddati novo.

Sprememba datuma in načina dostave

Načina dostave pri oddanem naročilu žal ne morete spreminjati. To pomeni, da je potrebo naročilo preklicati in oddati novo.

Če vam dogovorjeni datum dostave na ustreza, se lahko z našim sodelavcem dogovorite za drug datum dostave.