Podatki o ponudniku / prodajalcu
Naziv podjetja: Magsplet d.o.o.
Sedež podjetja: Vojkova cesta 58, 1000 Ljubljana
Identifikacijska številka za DDV: 23988509 – od 23.10.2020
Transakcijski račun: Magsplet d.o.o. (IBAN) SI56 1010 0005 8808 476 Banka Intesa Sanpaolo d.d.
SWIFT (BIC koda): BAKOSI2X
Matična št.: Etan d.o.o. – 8751153000 ,
Osnovni kapital: 8763,14 EUR , 2.100.000,00 SIT
Vpis v register: Magsplet d.o.o. – Okrožno sodišče v Ljubljani (Srg 2013/19679)
Podjetje NI zavezanec za DDV.
Podjetje ni član Gospodarske zbornice Slovenije.
Plačilni pogoji
Ob nakupu v spletni trgovini www.kupujpoceni.si lahko izbirate med naslednjimi načini plačila:
Dostava – predplačilo na račun podjetja – 100% avans
Dostava – plačilo prek plačilnega sistema PayPal
Dostava – plačilo po povzetju
Dostava – plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron)
Naročilo
Kupoprodajna pogodba med Kupuj Poceni in kupcem je v spletni trgovini Kupuj Poceni sklenjena v trenutku, ko Kupuj Poceni kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: “Vaše naročilo je bilo sprejeto”). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Kupuj Poceni kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine Kupuj Poceni.
Postopek naročila izdelkov
Ko potrošnik na spletni strani Kupuj Poceni izbere artikel, katerega bi rad naročil, ga enostavno doda v košarico. Z iskanjem drugih izdelkov lahko nadaljuje, ali pa se odpravi v blagajno.
Na blagajni lahko doda promocijsko kodo, če mu je podjetje Etan d.o.o. poslalo na e-poštni naslov ali pa jo je našel objavljeno na spletu, in vpiše osebne podatke za dostavo. Če potrošnik želi, da se pošiljka dostavi na drug naslov, enostavno izbere možnost “Dostava na drug naslov” in tam vnese omenjene dostavne podatke. Vsa polja z zvezdico (*) so obvezna.
Po vpisu dostavnih podatkov potrošnik izbere način plačila in način dostave. Izbira lahko med:
- Plačilom po povzetju
- Bančnim nakazilom (Nakazilo na TRR podjetja)
- Plačilom s PayPal-om
- Plačilom s Kreditno ali plačilni kartico
Na koncu se potrošnik mora strinjati s splošnimi pogoji uporabe, katere si lahko prebere s klikom na povezavo v tekstu.
Na koncu še pritisne gumb “Zaključi naročilo” in na vpisani e-poštni naslov prejme potrditveno sporočilo, da je bilo naročilo sprejeto.
Dobavni rok, dostava in stroški pošiljanja
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-3 delovnih dni, v ostalih primerih pa do 5 delovnih dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi, je dobavni rok do delovnih 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti na e-naslov, ki ga boste navedli ob naročilu.
Dostava naročenega blaga
Za naročila, pri katerih ste izbrali plačilo po povzetju, je zadolženo Podjetje GLS d.o.o. Cena dostave je 4 EUR, dodatnih stroškov ni. Če Vas slučajno ne bo doma, Vas bo kurir glede paketa obvestil s klicem na kontaktno številko, katero ste napisali ob naročilu. S kurirjem se lahko dogovorite tudi za spremembo dostave.
Za vsa ostala naročila (PayPal, Bančno nakazilo) pa je zadolženo podjetje Hitra Pošta Slovenije.
Blago bomo dostavili na poštni naslov, ki ga boste navedli v naročilnici. V kolikor je naslov prejemnika drugačen, ga morate navesti v opombah naročila.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti takoj po prevzemu artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@kupujpoceni.si .
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov poslovalnice podjetja: Etan d.o.o., Vojkova cesta 58, 1000 Ljubljana.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Obenem se za odstop od pogodbe šteje tudi predložitev posebnega obrazca za odstop od pogodbe ali nedvoumna izjava, iz katere jasno izhaja, da potrošnik odstopa od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:
- za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
- zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
- blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
- digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Stvarna napaka
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
- vrne plačani znesek.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Veljavnost ponudbe
Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Vse cene vključujejo DDV. Cene se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v Magsplet d.o.o., Vojkova cesta 58, 1000 Ljubljana elektronski trgovini.
Plačila
V spletni trgovini je možno plačilo po povzetju, predračunu, plačilo s kreditno ali plačilno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron) ali prek plačilnega sistema PayPal.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina www.kupujpoceni.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.
Varnost podatkov
Spletna trgovina Kupuj Poceni se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.
Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Načela zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
Omejitev odgovornosti
Spletna trgovina Kupuj Poceni ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Kupuj Poceni mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Kupuj Poceni ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
Spletna trgovina Kupuj Poceni ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Kupuj Poceni v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Etan d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Spletna trgovina Kupuj Poceni, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Pritožbe in spori
Spletna trgovina Kupuj Poceni spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Spletna trgovina Kupuj Poceni se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem Kupuj Poceni lahko poveže telefonsko na telefonsko številk0 041/462-845 ali po elektronski pošti na info@kupujpoceni.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@kupujpoceni.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Spletna trgovina Kupuj Poceni se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Kupuj Poceni prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Garancija
Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil v garancijskem listu in se jo uveljavlja z garancijskim listom in računom nakupa. Garancije ni mogoče uveljavljati za popravilo okvar nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe, neupoštevanja navodil o uporabi izdelka in napak zaradi višje sile.
Vsi izdelki v spletni trgovini imajo garancijo, če je tako navedeno v garancijskem listu. Vsi izdelki z garancijo imajo garancijo uvoznika oz. proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje v Sloveniji. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji in roki navedeni na garancijskem listu, ki je priložen izdelku.
Garancijski roki
Garancijski roki za blago v naši trgovini so enotni razen v primeru, ko je v opisu artikla naveden drugačen rok garancije.
Novo blago 12- 24 mesecev